Afgelopen zondag werd door GroenLinks Leidschendam-Voorburg en “Dit is jouw buurt” in park Prinsenhof de schoonste picknick van de gemeente georganiseerd. Eerst werd het zwerfafval opgeruimd en daarna werd er gegeten in het park. Er was een hoop afval te vinden, van een paraplu tot snoeppapiertjes.

GroenLinks fractievertegenwoordiger Danique de Prez: “Al dat zwerfafval is zo zonde voor het park. Maar het was heel goed om te zien dat zoveel mensen kwamen helpen, er waren zelfs mensen die langs liepen en spontaan mee gingen helpen. Wat mij betreft blijft het zeker niet bij deze ene actie en zal GroenLinks zich ook in de toekomst blijven inzetten voor een schone gemeente.”

GroenLinks wil tot slot ook stadsbeheer bedanken voor het snelle ophalen van al het afval. Mocht je ook een leuk initiatief hebben met zwerfafval, dan kan je dit melden aan “Dit is jouw buurt” (ditisjouwbuurt@gmail.com) of aan Vicky van der Krogt (06-23540047).